Direktlänk till inlägg 27 juni 2014

Så typiskt!

Av Linnea - 27 juni 2014 17:16

Innan ni läser detta inlägg måste ni skrolla ner lite och läsa det innan! :*


DET VAR EN HENNA TATUERING!!! SÅKLART!

Han skaffa en jävla Hennatatuering istället för att spela in lite musik åt mig!

Men jag är iallafall glad att han lever!

Det var ju ett åsknedslag i bråvalla och han var 30 meter ifrån det!

Shit! Men jätte glad att det inte var honom!



xx Linnéa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 30 juni 2014 22:02


Idag gick träningen ganska bra! Om någon annan hade stått o kollat så hade dom ju trott att jag har världens "dummaste" häst.. Jag ramlade av två gånger och han (Spasse) "försökte" kasta av mig.. Men två gånger vägrade han men jag ramlade bara ...

Av Linnea - 30 juni 2014 09:57


Hej, Jag tänkte bara berätta vad som hände igår! Jag var tvungen att gå upp jäätte tidigt(kl 8) och då gick jag och mamma över med hästarna och så löshoppade vi dom. Först Snorpan och Spasse, det gick jätte bra! Man ser verkligen att Snorpan är e...

Av Linnea - 27 juni 2014 14:25

Varför? Jo för att han skaffade en JÄVLA TATUERING istället för att spela in en liiiiten snutt av LANA DEL FUCKING REY! Så jääävla sur!!  och han skrev aldrig förlåt! han sa förlåt till mamma för att han skaffade en tatuering men inte till mig....

Av Linnea - 26 juni 2014 19:41


Nej, jag är inte på Bråvalla nu.. Tyvärr!  För er som inte vet vad Bråvalla är så är det Svergies största musikfestival!   Just nu lyssnar jag på p3 som sänder live, http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=4067 ,(kopiera länken för ...

Av Linnea - 26 juni 2014 02:34

Idag har det verkligen inte hänt ngt alls! Jag vaknade kl 12 på förmiddagen.. Men det var skönt att verkligen få sova ut! Så jag åt frukost, tvättade lite, fixade diskmaskinen, och sen åkte jag och mamma för att handla mat, men  det mamma köp...

Presentation


Hej! Vad kul att just du ville kolla in min blogg!
Här skriver jag om lite allt möjligt!
Jag lever för mina djur och allt jag älskar!
Jag har två hästar och två katter!
Hoppas att ni gillar att läsa om mitt liv och så!♥♥

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Andra bloggar ni ska kolla in!

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards